Hoppa till innehåll

mario kart


Rekommendera inlägg

  • Svar 283
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag hittade inget på den banan....men på det jag skrev om Wario stadium ska Du BACKA efter start och sen svänga åt höger vid det första guppet....då slipper du mer än halva banan....Du måste trycka på R hela tiden typ... (om det är R man hoppar med)

 

 

finns det ingen annan bana

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, Koopa Troopa Beach, fast den känner ju alla till som har mario kart ;) Men i alla fall..

 

Du kör från startlinjen en bit och längs bergväggen, sen svänger du vänster och där hittar man ju en massa gupp, följ varje gupp och framför bergväggen på det stora berget finns ett hopp och ett hål, man kan bara klara det om man använder turbo elelr hopapr där när man är Yoshi eller Toad.. Man kan även klara det med varje gubbe utan turbo bara att man måste ha tur, fast med Bowser går det ju inte ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har klarat Wario Stadium på 24 sekunder. Alltså på alla tre varv sammanlagt. Inte för att skryta men jag tror att ingen slår det på ett tag. Bara någon enstaka som kan slå det rekordet. Jag har nog 10 av de bästa tiderna i världen. Jag är BÄST! Men klaga inte bara på detta skrytinlägg som jag har gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, Koopa Troopa Beach, fast den känner ju alla till som har mario kart ;) Men i alla fall..

 

Du kör från startlinjen en bit och längs bergväggen, sen svänger du vänster och där hittar man ju en massa gupp, följ varje gupp och framför bergväggen på det stora berget finns ett hopp och ett hål, man kan bara klara det om man använder turbo elelr hopapr där när man är Yoshi eller Toad.. Man kan även klara det med varje gubbe utan turbo bara att man måste ha tur, fast med Bowser går det ju inte ;)

 

 

 

En stjärna funkar ju också.....

 

 

på Kalimari desert ska man få tag i en stjärna sen ska man åka igenom tunneln.....kommer inte ihåg så mycket men den funkar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På Royal Raceway kan man gena vid en kurva. Den kurva där man ser där man landat efter hoppet. Man ska använda svamp eller stjärna efter att man har svängit i kurvan ska man använda turbon till att komma över till det bruna som lutar(själva kanten). På Wario Stadium så hoppar man självklart över det första av de fyra hoppen i början, sen när man är över hoppar man över framför mållinjen igen. Och om och om igen. Mitt rekordlopp är 5.91sekunder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...