💬
Logga in
Fuska.se

mario kart

283 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 9 · Veteranfuskare
Jo, Koopa Troopa Beach, fast den känner ju alla till som har mario kart ;) Men i alla fall..

Du kör från startlinjen en bit och längs bergväggen, sen svänger du vänster och där hittar man ju en massa gupp, följ varje gupp och framför bergväggen på det stora berget finns ett hopp och ett hål, man kan bara klara det om man använder turbo elelr hopapr där när man är Yoshi eller Toad.. Man kan även klara det med varje gubbe utan turbo bara att man måste ha tur, fast med Bowser går det ju inte ;)

En stjärna funkar ju också.....

på Kalimari desert ska man få tag i en stjärna sen ska man åka igenom tunneln.....kommer inte ihåg så mycket men den funkar...

26 Nov 2003
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #22

asso jag vill inte bara ha fusk till genvägar utan till andra saker okså

Nivå 9 · Veteranfuskare

det finns typ inget annat än genvägar... =)

29 Nov 2003
Nivå 10 · Veteranfuskare

På Royal Raceway kan man gena vid en kurva. Den kurva där man ser där man landat efter hoppet. Man ska använda svamp eller stjärna efter att man har svängit i kurvan ska man använda turbon till att komma över till det bruna som lutar(själva kanten). På Wario Stadium så hoppar man självklart över det första av de fyra hoppen i början, sen när man är över hoppar man över framför mållinjen igen. Och om och om igen. Mitt rekordlopp är 5.91sekunder.

Nivå 9 · Veteranfuskare

mitt är 7.55... ganska dåligt jämfört med ditt...

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag har hållt på men det ett tag också. Vad är din sammanlagda tid?

Nivå 9 · Veteranfuskare

jag vet inte...kan kolla imorrn...tror att det var lite över 25 sek

Nivå 1 · Novis

du det finns nog inte fusk men det finns många genväger tex på wario banan så kan man i början på tredje hoppet hoppa överväggen då genar du typ halva banan

30 Nov 2003
Nivå 10 · Veteranfuskare
du det finns nog inte fusk men det finns många genväger tex på wario banan så kan man i början på tredje hoppet hoppa överväggen då genar du typ halva banan
Ja, och efter det kan du hoppa över den andra halvan.
Nivå 9 · Veteranfuskare

det är som et mini lopp..men det värsta är om man missar den andra...då måste man fortsätta hela varvet..

Nivå 2 · Novis

det inte kul att fuska på mario spel

Nivå 10 · Veteranfuskare

Nej , det är det inte. Det känns bättre att klara ut ett spel själv.

1 Dec 2003
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #33

ja det gör det alltid men vissa spel måste man ha fusk till för att klara

Nivå 1 · Novis

www.cheatplanet.com

2 Dec 2003
Nivå 4 · Lärling

Donkeyong, allt går ju å klara, de som gör spelen gör ju inte så att man inte kan komma förbi utan fusk, man kan ALLTID klara ett spel utan fusk ;)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Men den saken är ju Solklar!!! Förresten är det någon som brukar spela Mariokart 64 här? aLLTSÅ NU FÖR TIDEN.

3 Dec 2003
Nivå 9 · Veteranfuskare

bara double dash....men om jag får tråkigt kan det hända att jag lirar det ett tag....jag brukar mest vara yoshi

Nivå 0 · Nykomling

När ni startar ska ni hålla in A när ni kör på "grön". Då kommer ni att få dubbelturbo fart.

Nivå 0 · Nykomling

När ni har en guld svamp så ska ni klicka hela tiden. Då kommer du att åka förbi alla andra.

Kanske... Kanske är jag nummer 1!

Nivå 10 · Veteranfuskare
När ni har en guld svamp så ska ni klicka hela tiden. Då kommer du att åka förbi alla andra.  

Kanske... Kanske är jag nummer 1!

Nej, det är du inte, förresten så kan bara Toad och Toadette använda det, maybe Petey Piranha och king boo också!! Men det tar vi inte upp här. Detta är gamla Mariokart 64, vad finns att säga om det???
🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.