💬
Logga in
Fuska.se

mario kart

283 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 9 · Veteranfuskare

vilken är er favvobana...jag gillar mest Yoshis bana...kommer inte ihåg vad den hette? kan nån hjälpa mig att minnas

4 Dec 2003
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #42

yousi cusit (ialafal not sånt)

asso deta e mario kar 64 inte double dash om ni vill snacka om mkdd kan ni dra till gamecubefurumet för att skriva vad ni tycker om spelet

5 Dec 2003
Nivå 3 · Lärling

du donkey kong jag kan en bra genväg på sista banan star road eller vad den hete så ska du i början köra lite rakt fram sen när vägen börjar gå neråt så ska du svänga till vänster och hoppa över väggen så kommer du till en väg där nere så du kommer halva banan fram men den funkar inte jämt och den funkar best med svamp eller stjärna

Nivå 2 · Novis

asso deta e mario kar 64 inte double dash om ni vill snacka om mkdd kan ni dra till gamecubefurumet för att skriva vad ni tycker om spelet

Yohsi´s circuit

donkey,kan du inget :D

(ta det som ett skämt)

Nivå 6 · Fuskare

och de skämtet va ju sk*tkul

Nivå 9 · Veteranfuskare

Yohsi´s circuit

donkey,kan du inget :D

(ta det som ett skämt)

där satt den...det var så det hettte.....tack.. det är i alla fall min favvobana

6 Dec 2003
Nivå 10 · Veteranfuskare

Min favvogubbe är lätt Toad på MarioKart 64.

Nivå 2 · Novis

Min favorit gubbe är Yoshi!

Nivå 10 · Veteranfuskare
Min favorit gubbe är Yoshi!
Har du N64???

Okej, men vilken är din bästa tid på Time Trial´? Alltså nån du är riktigt nöjd med.

Nivå 9 · Veteranfuskare

jag gillar toads bana....du vet den dära i stan...och så gillar jag yoshis valley... 1:56.4 enligt mitt sparade data

Nivå 3 · Lärling

Yoshi krossar fett!!! Det gör Wario Stadium också.

Min bästa Time trial tid e 32.28.

Ganska dålig tid.

7 Dec 2003
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #52
Yoshi krossar fett!!! Det gör Wario Stadium också.

Min bästa Time trial tid e 32.28.

Ganska dålig tid.

jag tycker samma sak men den där tiden har jag inte
8 Dec 2003
Nivå 9 · Veteranfuskare

haru bättre tid än det eller???

9 Dec 2003
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #54

nej vet inte men det e klart asso det e inte ofta man har samma tid jag har en annan men jag brukar inte titta på det jag kör bara

10 Dec 2003
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
Du kan hitta lite fusk här och även här finns det fusk.. Om du vill ha mer så kan jag leta lite mer avancerat.. =)

varför inte fuska.se... det är bästa fusk sidan...

Nivå 10 · Veteranfuskare
Du kan hitta lite fusk här och även här finns det fusk.. Om du vill ha mer så kan jag leta lite mer avancerat.. =)

varför inte fuska.se... det är bästa fusk sidan...

Men dem upprepade fusken har vi redan gått igenom. Han kan väl gå dit och kolla själv isåån fall.
11 Dec 2003
Nivå 9 · Veteranfuskare

om det är nån sida som är bra så är det "www.gamewinners.com" där finns det fusk till nästan ALLA spel.. fast nackdelen är att den är på engelska

Nivå 10 · Veteranfuskare

Min bästa tid på Yoshi Walley är 1.49min. Det är ganska dåligt eftersom jag krockade i staketet. Jag kunde ha fått mycket bättre.

Nivå 9 · Veteranfuskare

aa...det är jobbigt att krocka på staketen...och de där taggbollarna är också jobbbiga..

Nivå 10 · Veteranfuskare
aa...det är jobbigt att krocka på staketen...och de där taggbollarna är också jobbbiga..
19.97sekunder på Wario Stadium, är det bra?
🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.