💬
Logga in
Fuska.se

mario kart

283 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 9 · Veteranfuskare

det är ju asbra.. jag har inte fått en sån där rekordtid men 19.97 sekunder är ju bra..

Nivå 10 · Veteranfuskare
det är ju asbra.. jag har inte fått en sån där rekordtid men 19.97 sekunder är ju bra..
Mitt rekordvarv är 5.98. Jag är rätt så stolt över mina tider. Men hur är det själv då?
Nivå 9 · Veteranfuskare

mitt bästa varv på den banan är på 7:55 och hela loppet tog 26:92

Nivå 10 · Veteranfuskare
mitt bästa varv på den banan är på 7:55 och hela loppet tog 26:92
Det är jättebra det också, men vad är din rekord-tid på star-road eller vad den heter, hur som helst så är det sista banan på spelet.
Nivå 9 · Veteranfuskare

jag vet vilken bana du menar men det är över 2 minuter i alla fall....tror att de är 2:46 nånting

Nivå 10 · Veteranfuskare
jag vet vilken bana du menar men det är över 2 minuter i alla fall....tror att de är 2:46 nånting
ÖHHHH?? Jag hade 3.49!! Hur gjorde du??
Nivå 9 · Veteranfuskare

det kanske var 3:46...kommer inte ihåg så bra... a just det...det var den dära långa banan.. det enda jag vet är att jag slog rekordet med just lilla Yoshi

Nivå 4 · Lärling

på 19 sekunder hinner man väl inte köra wario stadium? Eller är det 19 minuter? Isåfall fattar jag..

Min rekord tid ligger väl runt 16 eller nåt..

Nivå 9 · Veteranfuskare

jag och Luigi menar 19 och 26 SEKUNDER....om du läser lite innan så kan du se hur man gör..

Nivå 10 · Veteranfuskare
jag och Luigi menar 19 och 26 SEKUNDER....om du läser lite innan så kan du se hur man gör..
Öh, det menar jag så faan inte. Jag menar 19 sekunder..
12 Dec 2003
Nivå 9 · Veteranfuskare

ja, det var ju det jag skrev till Joy också... att du fick runt 19 sekunder och jag runt 26 sekunder...

Nivå 10 · Veteranfuskare
ja, det var ju det jag skrev till Joy också... att du fick runt 19 sekunder och jag runt 26 sekunder...
Har du ändrat eller?? Annars skrev jag till Joy.
13 Dec 2003
Nivå 9 · Veteranfuskare

jaha...jag trodde att du skrev det åt mig...så fel det kan bli..

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ja, alla gör väl misstag, men vilken Cup tycker du är roligast, och en speciell bana på de Cupen?

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Wario stadium på star cup tycker jag är roligast...

Nivå 10 · Veteranfuskare
Wario stadium på star cup tycker jag är roligast...
Den är jag jättebra på!! Men jag tycker Flower Cup Extra och Toad´s Turnpike.

mm flower cup är roligaste cupen och wario stadium roligaste banan...

jag är best på moo moo farm! :D

Nivå 10 · Veteranfuskare

Vad har du för tid där?? Du slår säkert min tid. :) :mrgreen:

ok, men säg din sen... hmm vad var det... 1 minut 40 sec... kansek suger men jag e inte jätte grym på spele ändo...

Nivå 10 · Veteranfuskare

1.32 har jag men det är ändå inte så bra, men jag vinner igämt mot mina kompisar, därför att jag ijämt gör turbosladd. Jag åkte till och med över de hoppande bävrarna/hamstrarna eller vad det är.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.