vilka banor finns i Flower cup??
mario kart
vilka här har fått saken som gör att banerna blir spegelvända?Ja har.
det var ett tag sen..men jag tror nog det eftersom Yoshis Valley var assvår en gång...då var den nog spegelvänd....man kan väl köra det på Time Trial
Nej, man kan inte köra det spegelvända på Time Trial.det var ett tag sen..men jag tror nog det eftersom Yoshis Valley var assvår en gång...då var den nog spegelvänd....man kan väl köra det på Time Trial
Hur kör man spegelvänt?
Spegelvänt är det som kallas för Extra, och det är en slags svårhetsgrad man får när man klarat special cup på 150cc.
special cup?? är det den amn får om man klarar flower, star och mushroom cup..?
Den har man redan från början. Vilket Mariokart är du inne med hjärnan på?
jag kanske tänkte på Mario kart super circuit...
okej..men vilka banor finns på den då??
Jag har också fått spegelvänt. Mén det fick jag för länge sedan. Så nog med snack om den saken nu.vilka här har fått saken som gör att banerna blir spegelvända?Ja har.
jag kanske tänkte på Mario kart super circuit...okej..men vilka banor finns på den då??
jag undrar fortfarande vilkan banor som finns i Special cup...finns Rainbow road me på den.?
Ja det finns den. Sen så finns DK jungle Parkway, Yoshi´s Walley och Banschee Boarswalk eller vad den heter.
okej..
Vilken gubbe gillar du då?
toad och yoshi...kan ibland vara peach
Men vad konstigt?? Det är ju det snabbaste gubbarna.. jag är inte Yoshi men jag är Toad och Peach.toad och yoshi...kan ibland vara peach
yoshi är jag för att han är snab och har bättre Grip än vad toad och peach har.. =)
Ja jag vet det, men jag och min kompis har bestämg´da gubbar så därför är jag inte han.yoshi är jag för att han är snab och har bättre Grip än vad toad och peach har.. =)
jah...får ni aldrig byta?? bowser är asbra på Battle mode...
Battle är inte så roligt enligt mig!!jah...får ni aldrig byta?? bowser är asbra på Battle mode...