(=Sonic=Master=) Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 vad är ett super nintendo e det något känt tv-spel eller vad e det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Öh... du... det är nintendos andra spelkonsoll... väldigt känd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 22 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 men jag har hört att advance spelen har samma grafik som super niuntendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Nej, men samma grafik som nintendo 8-bitar. Super nintendo har bättre grafik än 8-bitar iallafall, men det är som sagt nintendos andra spelkonsol. N64:an har mycket bättre garfik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Först så kommer Nintendo 8-bitars, sen SUPER NINTENDO, sedan N64 och Sluligen Nintendo GameCube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 23 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 och gamecube e klart bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Ja, men inte undra på. Det är nyast. Men de gamla kan också vara roliga ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dibbe mannen Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 jag har mitt Super nintendo på Landet så jag kan inte spela det så ofta men det är skit roligt att spela när man väll gör det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 ja det är askul Zelda a link to the past kom till det före gameboy advance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 23 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 mm men jag tycker super nintendos grafik liknar sega konsolerna förutom dreamcst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 mm men jag tycker super nintendos grafik liknar sega konsolerna förutom dreamcst Skit i grafiken och ha roligt med spelen istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 super nintendo har alla coola killar och tjejer.så sonic ta och släng dit fula sega och ta och köp dig ett super nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg