wuurds Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 Zelda la ut 2 pluppar på min karta ! har redan vrit på det första (windtempel eller vad det heter :P ) .. hur ska jag komma in i andra ? den statyn blåser ju :(.. man ska väl få iron bots ? men vart isåfall ?... :gitarr: :kung:
sebbo_3 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 det var antingen en eldvulkan på en liten ö eller en isvulkan
Gamer 1 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Du får iron boots på isön... Isön ligger vid Forest Haven....
Giga_Bowser Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 En ruta väster om Forest haven. Använd Eld-pil.
mrblack Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 ska vi se ifal jag kan komma ihåg ;) först ska du åka till en groda i en virvel vind sjut pilar på honom så kommer han lära dig en sång så du kan warpa . warpa till mother & child isles och ´få eld och is pillar åk sedan till eld och is ön (kommer ej ihåg var dem är ) där ska du få iron bots och power barcelets sedan kan du komma till Eind och Earth tempel :)
Rekommendera inlägg