Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Vad ska man göra i den där smutsiga staden typ allt e gjort av råstig metall.. det e den fjärde pricken på kartan.. kan nån svara snälla :kung: :(
sebbo_3 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Vad ska man göra i den där smutsiga staden typ allt e gjort av råstig metall.. det e den fjärde pricken på kartan.. kan nån svara snälla :kung: :( ingen aning
sarus Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 ??? coloseum??? ingen nig vad pricken är??? :visslar:
Magne Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 Har du vart inne i den hemliga gången bakom bokhyllan där muskelknutten sitter.
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 Staden heter Pyrite Town.. och jag har besegrat några snubbar där i pokemon matcher.. och sett den där Mirror B eller vad han hette... vad ska man göra nu och vart ska man... :gitarr:
Giga_Bowser Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 Om du besegrat killen med en Furret så ska du nog gå till kraftverket, och sen hitta ett Kugghjul på Construction lot.
Magne Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 Så långt här jag också kommit men jag har varit på MT BATTLE men jag klarade inte den 99tionde tränaren så jag fick börja om på 80tio
Rekommendera inlägg