Cattis Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Hej Det var längesedan jag var här. Hoppas alla har en skön sommar. Har skaffat mig ett spel som jag inte blir klok på. Spelet heter " Sentinel returns " Problemet är att allting i spelet är skrivet på italienska och spanska och jag kan inget av språken. Någon här som vet vad spelet går ut på och/eller var jag kan hitta mera information om dethär spelet. Tack på förhand :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 hmm om du skriver vad det står i spelet så kanske jag kan översätta det skriv på spanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Varför köpte du ett spel på spanska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueCrap Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Varför köpte du ett spel på spanska? Det är semestertider nu så min gissning kanske är att hon/han har varit där nere vid Medelhavet och köpt det spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 skulle också tro det med stösta sannolikhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cattis Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 (BlueCrap @ 05/07-2004 19:10:03) Varför köpte du ett spel på spanska? Det är semestertider nu så min gissning kanske är att hon/han har varit där nere vid Medelhavet och köpt det spelet.. Nej jag har inte alls varit därnere och köpt spelet utan uppe i Sundsvall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cattis Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 hmm om du skriver vad det står i spelet så kanske jag kan översätta det skriv på spanska Tack för erbjudandet men jag fått det översatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 gött, så nu klarar du av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.