Cattis Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Hej Det var längesedan jag var här. Hoppas alla har en skön sommar. Har skaffat mig ett spel som jag inte blir klok på. Spelet heter " Sentinel returns " Problemet är att allting i spelet är skrivet på italienska och spanska och jag kan inget av språken. Någon här som vet vad spelet går ut på och/eller var jag kan hitta mera information om dethär spelet. Tack på förhand :rolleyes: Citera
SuS1321 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 hmm om du skriver vad det står i spelet så kanske jag kan översätta det skriv på spanska Citera
Rallypacker Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Varför köpte du ett spel på spanska? Citera
BlueCrap Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Varför köpte du ett spel på spanska? Det är semestertider nu så min gissning kanske är att hon/han har varit där nere vid Medelhavet och köpt det spelet.. Citera
Rallypacker Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 skulle också tro det med stösta sannolikhet. Citera
Cattis Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Juli 2004 (BlueCrap @ 05/07-2004 19:10:03) Varför köpte du ett spel på spanska? Det är semestertider nu så min gissning kanske är att hon/han har varit där nere vid Medelhavet och köpt det spelet.. Nej jag har inte alls varit därnere och köpt spelet utan uppe i Sundsvall Citera
Cattis Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Juli 2004 hmm om du skriver vad det står i spelet så kanske jag kan översätta det skriv på spanska Tack för erbjudandet men jag fått det översatt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.