_Cutan_ Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Vart ligger Sky Pillar I Pokemon Ruby? Jag har letat ÖVERALLT! + att jag inte har nån masterball . :'( :( Snälla hjälp mej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 nord ost om staden som flyter på vatten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Du MÅSTE också ha machbike med dig. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 a så att du kan cykla i dem där rutorna tips när du är hos Raquaza spara därför han har starka attacker :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Hur gör man på andra rummet i sky pillar? jag har mach bike och kör över rutorna, men sen de sista rutorna kommer jag inte över? hjälp någon? _______________________________________________ "Alla lag har sina profiler, vi har äckel-Olle och Spännis-larsa.." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Träna... det är allt som behövs.Och sen när man har kommit förbi dom första så ska man ramla emellan dom två hålen(en åt vänster,en åt höger och två i mitten).Gå bara upp nu så högt du kan och så kan du ÄNTLIGEN fånga rayquaza :D (han är på level 70 så ha starka pokemon med dig). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Jo, han e riktigt "stark" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 ja hade altaria på lv 58 tror jag som hade sing och dragonbreath! och en massa Ultra balls! de e va som behövs... spara framför honom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 du måste klarat ligan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 behöver man??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Men Hur ska jag åka? Träna? Vilket underbart svar.. Ditt CäPä.. Skriv hur mna ska åka istället.. ____________________________________ Less på folk som inte kan svara riktigt........ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg