Rallypacker Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Skall köpa att nytt strategispel och väljer mellan dessa två spel. Skriv vilket ni tycker är bäst och varför. Tack på förhand! Citera
unreal Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 inget av dem jag säger wc3 på custom games Citera
DanniQ Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Age of Mythology tycker jag, det är jätte roligt! Citera
Ozoon Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 jag skulle inte köpa nåt av dom, då det finns mycket bättre. vill du verkligen ha ett bra ska du kolla efter starcraft eller age of empires 1 Citera
Rallypacker Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Juli 2004 har aoe 1 och starcraft, men snart kommer ett nytt starcraft ut. Ghost! Hoppas att det blir bra! Citera
Black & white Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Star craft ghost är inte strategi spel. Har du starcraft broodwar det är hur bra som hälst. Citera
Jason XXX Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Skrivet 6 Juli 2004 Age of Mythology!!! Empire Earth suger!! jag vet ja köpte d själv d va en riktig besvikelse..... Command & Conquer spelen e oxå bra men köp inte Renegade (Command & Conquer) d e inte strategi!! Citera
Schassen Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Skrivet 6 Juli 2004 du ska lungt köpa AOM för jag har sett d hos en kompis och d är skit roligt och dessutom så fins d ett till lägg som heter AOM-Titans Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.