holgert Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 Japp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 Jag läste på fusk att man kan fånga råsa zubat i ilex fårest :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 shining pidgey! fast nu är det en shining Pidgeot! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 JAG mötte en silver kraby:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 Jag läste på fusk att man kan fånga råsa zubat i ilex fårest :) Jag fångade min shiny zubat i en grotta (kommer inte ihåg namnet...), men man kan säkert fånga den på flera ställen... B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 shiny gloom nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 jag har shinymew B) (game shark) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 ok vart köpte du gamechark? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 jag har sökt shynis hela dan men inte hittat nån är det nåt ställe det är vanligare och hitta shiny på det verkar som om många har hittat shiny zubat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-IcoN- Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 (redigerat) Japp jag har det och det blev en rosa crubat. Han hittade jag i shol cave Redigerat 10 November 2005 av -IcoN- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 det finns inga shining pokemon, jag har letat sen år tillbaka och jag har inte hittat en enda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 det finns inga shining pokemon, jag har letat sen år tillbaka och jag har inte hittat en enda har du inte ens hittat red gyrados :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg