Black & white Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Jag blir hela tiden fångad av polisen när jag rånar gammla tanter. Hur gör man för att råna dom? :evil: Jag har en kniv men det går ändå inte :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 vad är hemsidan? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 www.dekrim.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 skaffa bättre vapen och planera det istället set tar tid men ha tålamod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 :blink: Planera??? :ph34r: hur?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 det går bara planera bankrån och sådant, man tänker inte på någon speciell tant när man rånar, men att ha bättre vapen är bra taktik! gå in på en pub och skaffa kontakter att göra ett gäng med är också bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 (redigerat) Ok men hjälper gänget änn eller? Och behöver jag bättre vapen änn en kniv för att sno en tants handväska?? Redigerat 5 Juli 2004 av Black & white Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Vet någon hur mycket man ska betala för att slippa fängelset?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 det är väl olika beroende på respekt kanske =d gänget hjälper en kan man säga, ni kan lyckas med bankkupper tillsammans och då får du pengar för att köpa bättre saker så du kan lyckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 (redigerat) varför behöver man vara 15 år för att spela det stå så i dekrim.net är det totering och sånt :blink: Redigerat 5 Juli 2004 av DB MASTER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Det är som betongen om du har spelat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 varför behöver man vara 15 år för att spela det stå så i dekrim.net är det totering och sånt :blink: 15åringar förstår att det inte är på riktigt. mindre kanske skulle kunna få för sig att göra något liknande i verkligheten och det är ju inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.