Black & white Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Jag är inte 15 men jag spelar det ändå :visslar: B) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 (redigerat) vet din mamma om den va? min mamma tillåter inte mig Redigerat 6 Juli 2004 av DB MASTER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Jag får inte heller spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Får jag spela gta för mamma får jag väll spela dekrim :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jeppski Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 kniv är nästan det sämsta vapnet..man klarar ingenting...men man börjar ju med 10000kr..då köper man ju en pistol o pantar burkar till 300kr och går in på en pub..o skaffar gäng...så gjorde ja nu har ja 100respekt bazooka o alla egenskaper...de e bara tålamod som gäller B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jeppski Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 för att muta polisen med pengar så kostar det ungefär på 5 nätter mellan 2-5miljoner.. så har det varit för mig iallafall..och om man misslyckas med mutningen så får man en natt extra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siyt Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 du mena vel att boxsas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doggywrap Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Det kostar omkring 2 miljoner att muta sig ut från fängelset.... Adda mig på Msn : [email protected] så kan jag skicka typ 10 biljoner.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Vet någon hur mycket man ska betala för att slippa fängelset?? två miljoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 svar till hur rånar man gammla tanter jag rycker och springer och jag har 5 respekt och har inga vapen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the bullet Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Vet någon hur mycket man ska betala för att slippa fängelset?? Du kan aldrig säga exakt eftersom det beror på din resp osv. Så ju mer respket du har desto mer kostar det. för mig kostar det 7 millijoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doggywrap Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Snälla... kan ni sluta adda mig på msn mer nu.... har inte råd att ge bort mer nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.