Chrilleboy92 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 har nån klarat ut vice city?vilket e de sista uppdraget? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Spoilervarning I storyn: Det hette nånting med friends om jag inte misstar mig. Man är i Diaz mansion, det som nu är tommys boning. En fet eldstrid osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Kommer inte ihåg... Men jag har klarat spelet.... Men jag kommer knappast ihåg ett enda uppdrag... Klara de för ungefär 2-3 år sen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 [rensad] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Det heter Keep your friends klose. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 (redigerat) Det heter Keep your friends klose.keep your enimies closer eller? nej det e ju blade som säger så! :lol: sorry.... :o Redigerat 7 Juli 2004 av max99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg