HerrHubba_Bubba Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Kan man updatera CsCz? För om man gemför Cs med CsCz så suger grafiken.. Skriv här eller Pm mig om du vet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 förklara litre tydligare fattar inte vad du menar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 <_< de sant jag fattar noll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 han undrar om man kan updatera cscz! det står ju klart och tydligt!! och så ville han väl starta en diskution igenom att säga att grafiken suger på cs (eller) cz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 kanske ska börja med att ändra upplösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 GRAFIKEN nu i CZ är bättre :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 du måste ha steam för att kunna uppgradera csCz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Jag undrar hur man gör för att updatera CsCz och jag tycker den grafiken suger. Men cs grafiken e kass. Och jag har Steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 gå in på option då kan du välja storlek om du har 800-600 så suger grafiken ta större upplösning och så kan du skaffa bätre grafik kort! och sen kan du gå in på option och kolla att du har openGl som driver program! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Asså... Cs updaterar sig själv ju men det gör ju inte cscz. Så om jag tar bättre bild uplösning blir grafiken bättre?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 a det blir det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.