Gäst max99 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 tjejerna e snygga men han e fulare än en hund skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nintendo Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 jag tycker iaf günther e lite bra iaf så tycker jag om låten "Teeny Weeny String Bikini" men jag har tröttnat på "Ding Dong Song" Max99 hehe jag tycker att blondinen e ful hon har en ap näsa den dära brunetten e sexig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 han e störig :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Han kan inte sjunga ! men dom där tjejerna kan det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Han kan inte sjunga ! men dom där tjejerna kan det! Det är kul för det är sant. :P Det är ju de som sjunger. Han säger bara orden i titeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Han e porrberoende + han kan inte sjunga.. ALLA fjortisar på skolan går omkring och sjunger/lyssnar han's låtar. ps. fjortis e ett betende, inte en ålder ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Han SuGer Fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Teeny Weeny String Bikini. Låter det inte lite dumt <_< Men eftersom han är porrfilmsressigör så är det väll rätt normalt för honom :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Günter e en sexberoende skithög. Fattar inte hur han lyckats få skivkontrakt... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Undrarjag med <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Dom är skit grymma jag har hans cd. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Gunter suger han e så jäv*a dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.