Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

i ett tidigare inlägg skrev disney nfh clubben detta nyhetsbrevet... efter som att gameboy collor gått ner i försäljning med circka 39 procent! det senaste året så vill inte afärerna ha kvar dom som bara sammlar damm därför så åter skickar dom gameboy collor till försäljarnas nintendo lager och då när det inte finns några gamecollor för 599kronor så måste dom köpa ett gameboy advance om dom vill spela och det kostar ju 899kronor och om varenda unge lägger till 300kronor så tjänar dom miljoner på det!eller så kanske en pappa som vill köpa ett gameboy collor så finns det inteoch därför tänker han att jag köper sp för att den e likare collor och då lägger han till 600 kronor och plus spelen som e mycket dyrare på advance! och detta gör att dom tjänar 3 gånger dubbelt i försäljning

det gör att det bara ska finnnas 2 olika gameboy när gameboy ds kommer ut slutar gameboy advance att sälja så om ni vill ha en billig gameboy collor så får ni köpa det nu!

har ni några mer frågor så kan ni ställa det jag svarar på alla frågor

ny information.....

av att sälja ett game boy ds känar nintendo försäljarna 2300 kronor på per styck! vilket många tror att den kommer att säljas i en miljon ex vilket gör att den kan säljas i 30.000.0000.000 kronor plus att många inte kommer att köpa den efter som det kommer att finnas ett gameboy advance så kommer domm höja med ännu 1.000.000 kronor vilket gör att dom nu har bestämt säg dom slutar att sälja gameboy collor!

Gäst Donald Duck
Skrivet

vanliga GBA kommer snart sänkas till typ 699 kr och SP kanse 899 kr när DS kommer vem vet kanske i Hösten sänker dem alla priser men det är sant Gameboy color kommer slutas säljas snart dem säljer typ den inte i en enda affär jag ser den nu bara i BR-LEKSAKER men nåra populära gameboy color spel kommer vara kvar typ som ZELDA POKEMON :)

Gäst anubis
Skrivet

det stämmer donald duck för mer infarmation kan du pm.a disney fnh

Gäst anubis
Skrivet

ne men disney fnh består avmej donald duck och mrkuk

Gäst anubis
Skrivet

circka 699 e nintendo försäljarna redo att sänka priset det kan blihögre fast dom tror att dom fortsäter med 899kronor

• Skapa ny...