Bigbrother Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 jag blev mutad av en admin på en server när jag prata för mycket men nu kan jag inte säga något på någon server vad ska jag göra det går inte att pratta :( :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 snacka inte så mycket å spela istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 ja men brukar snacka med en kompis när vi inte orkar köra vent så fast det va inte så jag blev mutad utan jag sa bara bra jobbat grabbar så sa alla att admin skulle muta mig jag sa inget sen råkade jag säga bra jobbat igen sen blev jag mutad :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 haha du får vänta tills mut tiden går över vet inte hur länge han tog tiden på men han borde inte tagit så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 28 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 jag har fixat det fick en annann admin att unmuta mig :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Så det funkar nu? Annars kan ni två hålla er till msn eller liknande chatt-sajter. Så trådne kan låsas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.