Kassler Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Hur tar man screenshots i Halo(pc-versionen)?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Print Screen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 (det är knappen till höger om F12) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 http://www.vallartacafes.com/jamie/print%20screen.jpg Där finns en del knappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Jag vet vilken printscreenknappen är, Men finns det ingen direktknapp i spelet? som typ bara F8 eller nåt som det brukar vara i spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 kolla i options eller något liknande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Jag vet vilken printscreenknappen är, Men finns det ingen direktknapp i spelet? som typ bara F8 eller nåt som det brukar vara i spel. Så man slipper gå in i Paint eller liknande och klistra in? Som på NHL-spelen t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 ja, så fattade jag det iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Har kollat i options..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 F2 ska det vara, har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.