Arcticwolf Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Hej. Min bror sitter och sliter sitt hår just nu för att kunna "knäcka" sista videosnutten på vårt Tekken 3 här hemma. Han har alla gubbar, även Doctor B. Han har även klarat Arcade med alla gubbarna. Trots det får han inte den sista videon. Hur ska han göra? Någon som har några tips? Mvh /Arcticwolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcticwolf Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Det löste sig själv. Kan be att få det här inlägget raderat - då jag inte tycks hitta den funktionen själv /Arcticwolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Hur får man doktor b? Och man raderar inte inlägg, man slutar att skriva i den bara..eller så låser admin eller någon av moderatorerna den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 klara det har när man går på gattorna ett tips e och yoshimistu!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Hej. Min bror sitter och sliter sitt hår just nu för att kunna "knäcka" sista videosnutten på vårt Tekken 3 här hemma. Han har alla gubbar, även Doctor B. Han har även klarat Arcade med alla gubbarna. Trots det får han inte den sista videon. Hur ska han göra? Någon som har några tips? Mvh /Arcticwolf ersannn det var eddis brors tiggers vidio suppafly!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg