Ray zzor Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 är alla så oerfarna finns det ingen som vet var man kan fånga jigglypuff eller pinsir väldigt konstigt eftersom det står på vissa signaturer att de är pokemonexperter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 fråga Ruby10. Han kanske vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Pinsir går väl inte att fånga i rybu och sapphire och jigglupuff likaså. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 ja e expert och du fångar pinsir i safari zone som är vid lillycove och den är jätte ovanlig... jigglypuff kan hittas om du e i rustburo city och går upp till några leder och fortsätter till vattnet sen surfar du upp tills du kommer till land... och efter det surfa ännu mer där det e stenar och hitta en gång mellan stenarna så surfar du lite upp så e där gräs och den e inte jätte ovanlig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 jag ör bra på pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 jag menar är bra på pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 det tror jag nog.. för de e jag meee.... men adda mig golden mewtwo TheSMaragd@hotmail.com om du har MSN..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 jag e en liten expert ochså på silver guld och crystal! i bug catcher tävlingen i goldenroad city hittar du pinsir jigglypuff hittar du ochså i goldenroad citty vid forrest shine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 du e ju helt konstig... detta e GBA forumet!!!! vi snackar R/S här!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreas93 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 (redigerat) jag har bytt med mit safir med mit ruby så jag har Groedon fel stavat lv 92 Kyorge lv 100 Latios lv 63 2 Latias lv 40 båda två 2 rayquaza ena lv 71 andra lv 79 Blaziken lv 100 svampert lv 100 Trekos största uppgradering lv 100 :D :D :D :coolt: Redigerat 6 Juli 2004 av Andreas93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 du ljuger för man kan inte klona! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreas93 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Ja det gör jag faktiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg