ZANN0 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 nja jag gillar kirby eller samus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 (Boris @ 07/07-2004 20:41:13) vilken är er favvo-gubbe i ssbm. Min är roy Samus, Link, Young Link och Pikachu.... :D Min kompis spöar alltid mig när han är yoshi... Fast en dag tar jag "revenge"... MOAHAHAHAHAH!!! :evil: Din kompis måste vara väldigt bra om han kan spöa någon med yoshi även om han är bra på matcher där man spelar mer än 2 för han slår ut så lätt men han e inge vidare att komma tillbaks till banan. Men Roy och Falco äger. Jigglypuff är också bra. Men Ganondorf suger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 lätt captain. falcon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Young Link och DrMario. Vänta jag ändra mig! Young Link, Roy och Mr.G&W! Favorit Banan är BrinStar Dehpts. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Ändra mig med. G&W Falco och Falcon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 L i n k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 1. Luigi 2. Kirby 3. James Bond Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Young link, link, mr game and watch, fox och falco är hur dåliga som helst!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majora Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 (redigerat) man kan inte vara james bond! favvo gubbe 1.kirby 2.young link 3.yorsi (eller vad han heter) favvo bana 1.temple 2.graet bay 3.final destinaston (bäst) Redigerat 8 Augusti 2004 av majora Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 man kan inte vara james bond! favvo gubbe 1.kirby 2.young link 3.yorsi (eller vad han heter) favvo bana 1.temple 2.graet bay 3.final destinaston (bäst) jo om man gör något fusk tror jag...! min favvo gubbe e Young link och link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Vilket fusk då? Hur får man FinalDestination? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 (redigerat) Klara event match 51. Tro mig,final dest är grymm men event 51 är ganska men inte så värst svårt. Klarade det med lite knep med Jigglypuff. Redigerat 8 Augusti 2004 av Foxyrock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg