stybbe91 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Medans vi e inne på Gta Vice City kan nån ge bra tips hur man dödar lance??? "vilka vapen man ska ha" vilken väg man ska gå" skulle vara väldigt tacksam för den som hjälper mig så jag kan klara uppdraget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night-Killer Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Medans vi e inne på Gta Vice City kan nån ge bra tips hur man dödar lance??? "vilka vapen man ska ha" vilken väg man ska gå" skulle vara väldigt tacksam för den som hjälper mig så jag kan klara uppdraget... Lance var vel sista uppdraget???och fuskar du på gta vice city???? svara på dom frågorna så kan jag hjälpa dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 (Night-Killer @ 06/07-2004 21:16:34) Här finns en karta Skicka länken direkt till katan tack! Fy (ord) va du e lat!tryck på länken-> tryck på "here" (som står i texten: "or visit the map directly HERE). rdå kommer KARTAN!! ps. latmask ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.