pho Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 jag har hört att vissa säger att det finns cs till mac var får man det jag har nämligen aldrig sett det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 ja det går men då blir Macen trög Mac brukar man inte installera såna dära spel så det blir trögare den tar mycket minne <_< därför mac är dåligt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 eller så har du helt fel donald... marju, sök på i nternet efter "counter strike macintosh eller nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Jag har använt mac i 8år nu... Jag har aldrig sett Cs till mac.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 mena du Cs eller CS CZ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 har också använt mac i 8 år, så det finns nog inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Nee tror inte jag heller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 man kan ju ladda ned en massa pogram som gör så man kan spela windows spel på mac min kompis har det pogramet och han lirar cs på sin mac :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 (redigerat) Menar du virtuell pc? Har virtuell xp, men har aldrig testat det. Tror inte jag tjänar på att köra pc när man har en mac. Redigerat 9 Juli 2004 av Claudia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 man kan ju ladda ned en massa pogram som gör så man kan spela windows spel på mac min kompis har det pogramet och han lirar cs på sin mac :P Ett sådant program finns väl inte :blink: eller? Isåfall va heter programmet? fråga din kompis va de heter jag har längtat efter CS i 150 år nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 CS CZ borde inte funka för MAC för det är för PC ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Det finns ett program till Macintosh som gör att man kan spela spel för windows på mac... Det är egentligen ett himla slöseri med minne, men om man har det programmet kan man köra cs på mac! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg