empoli Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Jag har gett en fjäder åt Celia.Sen kom en film om att hennes morfar hade gett en fjäder åt hennes mamma,och att hons största dröm var att få en blå fjäder.men sen slutade filmen och allt var som vanligt.Har jag gift mig med hon nu?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 NEJ <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
empoli Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Jo det hade jag B) Jag snackade med hennes mamma och hon sa att jag hade gjort ett bra val :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles2 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 är det spelet bra?? jag har spelat friends of mineral town Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 heeeeey! empoli! tror du att du kan hjälpa mig med HM - AWL? skicka ett brev i sådana fall! så fort som möjligt. *skickar ett till dig nu* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Är spelet bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg