Mic_93 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 (redigerat) En gång när jag tog upp mitt gamboy advance i ryggan, så hade det repor i skärmen :unsure: Frågan är: jag har hört att man kan byta skärm nånstans men vart ??? Redigerat 6 Juli 2004 av Mic_93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Fråga i en tv-spels affärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 man kan köpa ett medel så man laggar skärmen här jag hört och det är någ biligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 jag har hört att man kan typ putsa skärmen i telia butiken men jag vet inte om dets tämmer eller ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Dom kan slipa skärmen till dej i vissa affärer...kostar typ 100-200 spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 vad dyrt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 jag har hört att man kan typ putsa skärmen i telia butiken men jag vet inte om dets tämmer eller ej det där är bara för fläcker.men lägg inte gameboyen upp och ner då blir det lätt repor ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Det gör väll inget med några repor. Min skärm är helt full med repor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 kan man se bilden bra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Ha nåt att ha gameboyet i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Det gör väll inget med några repor. Min skärm är helt full med repor min är också helt full med repor. Därför frågade jag :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 köp typ en gameboy väska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.