Gäst Tutankoopa Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Boo är den bästa gubben tycker asså jag men ni tycker säkert andra. Han har köpt Mario Golf Nu han kör det inte så mycket längre. :medieval: Det är kul att slå holing One. Jag skulle hellre köpa SSBM eller metroid prime men om man är golfare så ska man köra mario golf. Det är inte så verkligt men kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 men köp det ändå ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Jag vill inte köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 har svårt för golfspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Har du många kommpisar i området. När jag och 2 kompisar spelade 4-dubblades glädjen. Och det är ändå kul ensam!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg