Ytterman Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Efter en idé av #21 så startar jag en omröstning om vilket som var det snyggaste målet i EM. Kom med förslag först så gör jag en omröstning sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 maniche Stolpe in mot Holland Zlatans Klack Spark Två förslag från mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Hmmmmm, Rui costas 2-1 mål mot England. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 (redigerat) Manuel Rui Costa, Portugal-England 2-1 Henrik Larsson, Sverige-Bulgarien 2-0 Dmitri Bulykin, Ryssland-Grekland 2-0 Zlatan Ibrahimovic, Sverige-Italien 1-1 Johan Vonlanthen, Schweiz-Frankrike 1-1 Marek Heinz, Tjeckien-Tyskland 1-1 Michael Ballack, Tyskland-Tjeckien 1-0 Milan Baros, Tjeckien-Holland 2-2 Maniche, Portugal-Holland 2-1 Milan Baros, Tjeckien-Danmark 2-0 Michael Owen, England-Portugal 1-0 Jon Dahl Tomasson, Danmerk-Sverige 1-0 Jag ändrar min till bästa spelare istället. B) Redigerat 7 Juli 2004 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 CASSANOS skott mot sverige tycker jag var bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 sverige hatare....... skojja bara det var snyggt!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 sverige hatare....... skojja bara det var snyggt!!! :lol: :( jag hejar inte bara på laget kan ni förstå nångång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 inget fel med det donald jag hejar på holand för dom har snygga kläder hehe jag fattar ingenting om fotbol bara att man kan passa varandra att g möterlag och att man kan göra mål! :lol: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Jag tycker alla Englands mål. Men ett så ska det vara Owens mål i 3:e minuten mot nåt land Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.