cool_boy Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 ja, de e onödigt att ha s många, man hinner ju inte spela alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 ja, jag menar dt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rollo_91 Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Jo eller hur man köper spel när man klarat ut dom gamla.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 gör inte jag, spelar med dem ändå onödigt att köpa ett spe,klara dt och sen kasta dt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Jag har 8 eller 9 spel vet ej riktigt. Jag köper ett spel , klara det, kanske köper ett nytt sen, men sen spelar jag de gamla efter ett tag igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Det är as härligt med så många spel! Jag börjar på spel 1 i januari och är på spel 93 i December. Under den tiden har jag brännt 20 nya spel och kan därför börja om från början igen. Det blir bara en stor lycklig cirkel av alltihop. Ni är säkert bara svartsjuka för att ni inte har det där skitbra brännprogramet som jag har crackat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 e inte dt olagligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Det är as härligt med så många spel! Jag börjar på spel 1 i januari och är på spel 93 i December. Under den tiden har jag brännt 20 nya spel och kan därför börja om från början igen. Det blir bara en stor lycklig cirkel av alltihop. Ni är säkert bara svartsjuka för att ni inte har det där skitbra brännprogramet som jag har crackat. ja eller hur dom e bara avensjuka på oss med många spel!!det är klart att man hinner jag får ju 2 i veckan eller månaden :o :lol: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Är ni bortskämda eller ? :P (Eller köper ni dem själva :huh: ?) Själv köper jag dem själv .. Har inte rekord många precis .. Men det duger för mig .. Sonic Heroes Baldur's Gate: Dark Alliance Baldur's Gate: Dark Alliance II Jak II : Renegade Jak And Daxter : The Precursor Legacy Spider Man 2 Kingdom Hearts Ratchet And Clank : Locked And Loaded Ratchet And Clank 2 : Going Commando Sagan Om De Två Tornen Sagan Om Konungens Återkomst Dark Chronicle Soul Callibur II 13 spel sammanlagt :) (Snart GTA: San Andreas också :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 ifall man har så många ska man sälja de tråkiga !!!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 man kan inte sälja brända Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 (redigerat) tänkte väl dt ;) 2900:e inlägget B) :P Redigerat 21 Oktober 2004 av Shark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg