Quicksilver Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 undrar verkligen svara!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 för mig kommer det bara upp två alternativ innan jag spelar 50HZ eller 60hZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 inte för mig hema men när jag är på gameshop så kommer det upp.... det måste va tven!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 det är det nog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 mm ska testa med brorsans tv heheh :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 ja det beror på tvn. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 för mej är de så att om ja spelat zelda(bara zelda-spelen) för högst en månad sen får ja välja annars inte.Konstigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Ibland måste man trycka på en knapp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 f*n nu måste jag byta tv då!!!!!! fast tur att brorsan hara en! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 mm.... ....hehehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 men va mena du med att trycka på en knapp?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 om det kommer up en ruta så har man 50 hz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg