Gäst Tobbis Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 på www.newgrounds.com kan man göra d.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 21 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Ja, men CiR3... Du går in på flash portal och sen letar du en massa bara... Där ska man ladd aner macromedia.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 ingen som gillar min :'( http://www.stickpage.com/stickpage/mp.swf min "kompis" sponsor sida :D har tränat i 1,5 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Den var fin =) Är det nån som har koll på när Rival 4 kommer? (På mitt första inlägg ser ni länkarna till ettan, tvåan och trean). Om ingen vet nåt så gör det inget, bara det att jag längtar dit =) Om ni inte har sett legendaryFrog filmerna och Peter Murphy filmerna så gör det! Dem är ju så jäkla bra =) Och tänk er att de gjort detta i ett färg på program genom att måla och hålla på på datorn! Så otroligt snyggt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 new grounds ger många pop ups :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maggiman Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 den där kirby filmen tar 100 år å ladda ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maggiman Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 men den var bra...den där tjocka tjuven i början va ju f*n skum i huvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 varför går ni inte in på www.sfdt.com för där finns massor flash filmer och många är j_____t bra. xiao xiao t ex B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.