Pelleelle Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 (redigerat) Igårkväll körde jag på mitt ruby och jag gorde en strid mot en dodrio,jag gorde thunderbolt och då lät det lite konstigt om gameboyen(ett surrande ljud som inte slutade). Jag sparade,stängde av och satte på. Surrandet var borta(när jag körde på continju(eller vad det heter))... vad var det som hade hänt???? Snälla svara mig genast!!!!!!!!!!! Redigerat 7 Juli 2004 av Elias50
Legend_gamer Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 Jag vet inte vad som hände, men det hände nåt liknande på mitt UTLÄNDSKA ruby
Pelleelle Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Juli 2004 (redigerat) Vad hände dig? Redigerat 7 Juli 2004 av Elias50
Legend_gamer Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 Jag kunde inte välja continue.. Det var då jag förlorade 3 rayquazaa :(
Pelleelle Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Juli 2004 (redigerat) Ända sen jag skrev det första inlägget så har INTE det surrande ljudet kommit tillbaka... Och föresten så sa någon i ett annat forum att spelet hade börjat HACKA! Hacka=virus(hans spel hade raderats sen) Redigerat 8 Juli 2004 av Elias50
_Tambilish Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Skrivet 9 Juli 2004 Men de går inte att få virus i ett gamboy mobboffer..
Nafrali Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Skrivet 9 Juli 2004 Ända sen jag skrev det första inlägget så har INTE det surrande ljudet kommit tillbaka... Och föresten så sa någon i ett annat forum att spelet hade börjat HACKA! Hacka=virus(hans spel hade raderats sen) Hur skall man kunna hacka sig in i ett gba?
Rekommendera inlägg