Jean-Robert Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 Jag har det svårt med neville och gengångaren där det finns Hinkypunkar. 3 stycken Finns Det NÅN Som Kan Hjälpa Mig??
Gäst phile93 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Skrivet 8 Juli 2004 om du är ron så ska du atackera gengångaren med filipendo sen putar han upp dig på en hylla så ska du möya typ osynliga varelser och innan dom kommer hittar man en ny trollformel som tar fram en ljusstråle och då ska du annvända den trrolformlen på dom och sen ser du dom helt bra då ska du sjuta filipendo på dom så dör dom. Har klarat spelet på 1 och en halv dag :lol:
Gäst anubis Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Skrivet 10 Juli 2004 jag gillar att vara ron för han kan glacius!
Jean-Robert Skrivet 11 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Juli 2004 EYY, Ron Kan Inte Glacius Det KAN HERMIONE :P :meddum:
Potter_diggaren Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Skrivet 26 Juni 2005 EYY, Ron Kan Inte Glacius Det KAN HERMIONE :P :meddum: det beror på vilket spel...på ps2 kan hermione glacius...på datorn tror jag att harry kan den
Rekommendera inlägg