0013 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Jag har nårga frågor: 1.Vad är Starkast? Brons eller järn? 2.Vad är Mythradil(typ)? Om det är Sånt där som Brons och Järn, är det starkare än dom? 3.Jag har fasstnat. Jag kommer inte vidare i nån grotta som heter Manor Moshin(typ)? Det är typ nån sån där kung och drottning och kockar. Jag har varit inne i varje dörr som man kan gå in i från rummet i början Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 1. Vet ej. 2. Det är som magi material. 3. Vart har du fastnat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Jag klarade den gråttan nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinjaj Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 orichalium e den bästa metalen men mithrill e näst bäst!! tro mig jag vet fråga gärna mig om du har fasnat ok! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Var är bossen i den där Wind grottan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg