Night-Killer Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 Jag tror att Metorid Prime 2 kommer att bli as coolt eller vad tror ni??? Man kommer att kunna köra multiplayer... Vara fyra spelare det är nytt med Metorid.... Jag menar att man har aldrig kunnat köra fyra på nåt Metorid spel förr.
sebbo_3 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 jag tror också det blir coolt! Spesiellt med Multiplayer läge och 2 nta vapen: Dark beam och Light beam tror jag dom hette
Night-Killer Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Juli 2004 Jag tror att det kommer att bli as coolt.... Jag ska köpa det så fort det kommer till affären.... Och det LÄNGTAR jag till.... Kan du det exakta datumet det kommer?? Jag vet bara att det kommer non gång under 4 kvatalet år 2004
K.K. Slayer Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 speciellt att man blir jagad av Dark Samus och får möta fredliga varelser som ja hoppas man får prata med så man får höra Samus röst
Night-Killer Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Juli 2004 speciellt att man blir jagad av Dark Samus och får möta fredliga varelser som ja hoppas man får prata med så man får höra Samus röst Jag håller med jag vill också höra hennes röst.. man får lixom aldrig höra den i ettan... jag håppas också att man får se henne utan Hjälm
K.K. Slayer Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 (redigerat) De får man ju se i alla spel <_< P.S.Gå gärna in på min hemsida som handlar om metroid.D.S. Redigerat 7 Juli 2004 av Zoro
sebbo_3 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 det finns tyvär inget fastställt datum än jag hoppas också man får höra hennes röst
Night-Killer Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Juli 2004 Man får inte se henne utan hjälm i Metorid Prime!!
Wind fox Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 Jag vet inte om man får se henne utan hjälm i MP men i alla andra får man det. Att höra Samus röst och att få träffa fredliga varelser låter skoj och att bli jagad av Dark Samus blir som SaX.
Rekommendera inlägg