Blitzcat Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Hur gör man för att klara allt det där med power plant!? Ska man bara strunta i det eller? För att jag vet inte hur man kommer till pallet town och de där städerna! Och hur får man poke flute!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 kolla här!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst player benji Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Man får poke fluten i spöktornet av mister fuji ps du måste klara av team rocket basen i game corner först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magne Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Det beror på vilket spel du menar. Är det pokemon silver så får man inte pokefluten utan man får melodin på ett radiokort av en gubbe i radiotower i kanto. Obs! Det finns ett radiotower i johto också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kotten Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 om det e silver så går du in i mistys gym och trycker i pölen i mitten i hennes gym då heter du en grej gå sedan till powerr plant och gå till gubben som står i maskin rummet ge han den grejen så ger han dej zap cannon sen går du till radio tower ooch der står en gubbe i svart ocgh han ger dej radio card och om du går in på radion så finns pokemon flute där :D :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 om det e silver så går du in i mistys gym och trycker i pölen i mitten i hennes gym då heter du en grej gå sedan till powerr plant och gå till gubben som står i maskin rummet ge han den grejen så ger han dej zap cannon sen går du till radio tower ooch der står en gubbe i svart ocgh han ger dej radio card och om du går in på radion så finns pokemon flute där :D :gitarr: det är samma i g/s/c. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Det e i Crystal Version! Sorry att jag inte skre det! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Okey! Tack men jag har inte klarat ash än så länge! Han e svår men min rydhon klarar pikachu lätt som en plätt! Den svåra e nog Blastoise! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Om du har ett röd/blå/gul/grön Fråga din kompis om du får låna hans gameboy och den där byt sladen och byt till dej Mewtwo på Level 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Annars ska man ju fixa en Pokemon av varje sort, då spöar man honom.. Jag klår honom varje gång med min Feraligatr men ändå.. Finns han på fler ställen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Min Arcenaine spöar red lätt! (Min favorit pokemon) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr pokémon Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 ;) Var ligger powerplant?????? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg