Legend_gamer Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Hur mycket exp behövs det för att få lv79. Jag har ungefär 68389exp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Kolla på http://www.gamefaqs.com Står kanske där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 är du på level 79!!?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 är du på level 79!!?? nej , 78 men jag vill till lv79..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 oj! du måste ha kommit långt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 oj! du måste ha kommit långt... ja, men jag har inte berserker, assasin eller lizardman. hur långt har du kommit, då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Jag gillar inte sonic på x-box.... Men de e kul o köra på gamla konsoler t. ex Sega.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 vi snackar soul calibur 2 här men... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Ojdå.... Sorry..... Jag är bara lite blind i huvet.... Skrev i fel ämne... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 k, jag är på level 19 och klarar mig inte vidare... jag möter en tjej som inte dör typ någonting på mina slag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 jaG bara slåss på det vet inte så myvcket om det men kan någon ge mejj en guide om den=? så det blir lite roligare och spela jag vet tillexempel inte hur man sparar när man har fått extra arcade mode kan nån ge mejj en guide till det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Här har du en: http://www.webhallen.com/prod.php?id=14210 Vet inte direkt om man kan kalla de guide men du får väl kolla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg