SonyPSP Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 hej jag har kommit till vulkanen och vetinte vad jag ska göra nu jag bara dör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Du måste stoppa den rullande Goronen i Goron city för att få den röda tunikan som står emot eld. Sedan kan man ta sig in i Fire Temple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zidsphere Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 hej jag har kommit till vulkanen och vetinte vad jag ska göra nu jag bara dör Om du inte vill göra det så kan du ju alltid köpa en röd tunika för 200 rupees. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Men man ska snacka me han så man måste väll stoppa han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sarus Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 killen heter du vad jag mins :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 va jag får bara saker så att jag kan hålla 40 bomber Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 När man är liten ja, men när man är stor ska man göra det igen och den gången är det svårare. Då får man Goron Tunic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Hur kan få 200 rupes jag har 11 skulutas men va :visslar: *** :visslar: jag kan bara ha 99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Har du varit i Skulltula-huset i Kakariko village och fått den större plånboken då? Jag minns inte hur många skulltulas man skulle ta för att få den men man måste hur som helst gå till spindelhuset och prata med den som blivit löst från förtrollningen innan man får nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Hur kan få 200 rupes jag har 11 skulutas men va :visslar: *** :visslar: jag kan bara ha 99 Är bara lite nyfiken: var nånstans i spelet är du? Är du stor eller liten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 jag sa ju det vid vulkanen och liten <_< :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Som liten finns det inget vid vulkanen att göra, det är först när du blivit stor som du kan gå in i fire temple. Är det kanske Dodongos cavern som du sla till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg