KazeN Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 nej, han har klarat det, det skrev han i pm till mig, jag berätta att han ska till great fairy och sedan skulle han till zoras domain =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 (redigerat) jag sa ju det vid vulkanen och liten <_< :)Nej, du har inte sagt att du är liten. <_< Anledningen till att jag frågar är att det verkade som att du var liten, men ville in i Death Mountain Crater. Och där ska du ju inte vara som liten. :P Redigerat 10 Juli 2004 av Rumiko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 10 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 jag är i jabu jabus mun han har dålig andedräkt måste jag säga :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 man ska ha 20 st golden skulltulas för att få 200 rupee säcken... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg