mik@el Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 (redigerat) jag har hört rykten om att LEGO DROME RACING kommer ut snart... jag har fått en fil av en kompis... det är ett demo som kommer ut imorgon. -------------------------------------------------------------------------- det här är datanörd: :bah: Redigerat 7 Juli 2004 av mik@el Citera
Gäst kekonen Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 de finns på internett osso!:rolleyes: www.lego.com Citera
DanniQ Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Skrivet 8 Juli 2004 vad är det för spel Race spel, med bilar. Lego bilar :) Låter kul! Citera
Thunder Dragon Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Skrivet 8 Juli 2004 hum... man ska åka omkring i bilar som e gjorda av fyrkantiga plastbitar.. låter inte lockande för mig iaf O.o Citera
unreal Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Skrivet 8 Juli 2004 det låter lika roligt som att leka med lego (vilket är tråkigt) Citera
Rallypacker Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Skrivet 9 Juli 2004 1:an fanns för 5 år sedan, det tycket jag var kul på den tiden... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.