Zidsphere Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Några av mina inskickade fusk har blivit godkännda men... Dom kommer inte fram... Varför? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Det tar väl lite tid innan de kommer upp. B) Kolla igen så bör du hitta de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zidsphere Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Det tar väl lite tid innan de kommer upp. B) Kolla igen så bör du hitta de. Men asså.. Jag skickade in ett fusk för typ några veckor sen. Det har inte kommit fram.... Det fusket jag är bekymrad över nu tog mig en stund att skriva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 (Boris @ 07/07-2004 19:56:27) Det tar väl lite tid innan de kommer upp. B) Kolla igen så bör du hitta de. Men asså.. Jag skickade in ett fusk för typ några veckor sen. Det har inte kommit fram.... Det fusket jag är bekymrad över nu tog mig en stund att skriva... Vilket spel var det? Kontakta Admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 (Boris @ 07/07-2004 19:56:27) Det tar väl lite tid innan de kommer upp. B) Kolla igen så bör du hitta de. Men asså.. Jag skickade in ett fusk för typ några veckor sen. Det har inte kommit fram.... Det fusket jag är bekymrad över nu tog mig en stund att skriva... Det kan inte ha varit "några" veckor sen,du blev med för 1 och en halv ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Om inte så är det förklaringen. Men du hade ju fått PM. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zidsphere Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 (Shanks @ 07/07-2004 20:15:58) (Boris @ 07/07-2004 19:56:27) Det tar väl lite tid innan de kommer upp. B) Kolla igen så bör du hitta de. Men asså.. Jag skickade in ett fusk för typ några veckor sen. Det har inte kommit fram.... Det fusket jag är bekymrad över nu tog mig en stund att skriva... Det kan inte ha varit "några" veckor sen,du blev med för 1 och en halv ungefär. Ame och? Det var det iallafall. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.