mrblack Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 jag har klarat bosarna och kommit till nesta rum där ska man skuta diamanter med bumerang då öpnades en teliportal och man kommer till forsaken fortress och sedan i det andra rummet så kan man hoppa ner i en avgrund då möter man svarta fiender när man skadar dem så fösviner den(jag mistengker att man ska ha ljus pil på dem) men den har inte jag och jag vill ha hjelp med att få det jag ska haa <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night-Killer Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Förklara lite mer vad du är! så kan jag hjälpa dig!! vad var det senaste du fick?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 sista delen till tre force <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orli Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 vad ska man göra jag har vunnit över en tränare med furret och klarat första gymmet. men vad ska jag göra sen???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 vad snackar han om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamefreak Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Du ska ta rätt väg igenom portarna...om du tar fel så kommer du tillbaka från början! Fråga om du inte fattar.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 när du besegrar dom svarta tapar dom sina svärd gå sedan in genom dörren som svärd skaftet pekar på efter några rum får du ljus pilarna sedan kommer du tillbaka till det stora rumet och besegra en till svart gubbe plocka upp hans vapen och slå sönder sten vägen!Nu möter du Ganondorf! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg