TranceMaster Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Hur mycket kostar Sega Mega Drive? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 inte så mycket men kanske 1-400 kanske nä jag vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Det har väl slutat tillverkas för länge sedan? Men kolla på nätauktioner eller lägg in en annon under "Köpes". Det beror samtidigt på om spel ingår osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 ja det har slutats säljas för länge sen då men jag skrev iaf ... jag har ett sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Synd för jag kan koppla så att gamecube blir starkare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Jag har typ 3 Sega mega drive...... Du får väl en sån låda för 100-600 spänn eller nåt..... De beror på hur många spel du köper till..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 10 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Jag skiter i spelen (blää) det är konsollen jag vill ha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 varför det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 11 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Synd för jag kan koppla så att gamecube blir starkare ____/\_______/__\___ ____l_l ____l_l ____l_l Därför! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 så du ska göra ditt GC starkare med ett megadrive!? om du kan koppla ihop det, så spelar det inte så stor roll, för om du kollar på megadrivens kapacitet så är den inte hög. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 12 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Nej jag kan ta delar från sega mega drive så att det blir snabbare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg