Hoppa till innehåll

Xbox


msxmsx
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

eller så kan du köpa en färdig chippad Xbox , då den komma ersätta allt i spel och videoformat:s väg .

 

tänk dig att kunna spela upp:

Regionsfri DVD

Divx

Xvid

Svcd

Vcd

mpeg 1-2

mp3

strema webtv

streama web radio

surfa via xboxen med klockren bild

 

spela upp klassiska spel som super nintendo,nes,psx,segamega drive,n64,colecovision,mame-x,Amiga,commendore 64 och mycket mer

 

säkerhets kopiera spelen direkt till hdd då även laddnings tiderna förminskas med 50% ja detta är bara ett litet urval av vad man kan göra med en chippad xbox

 

så den som säger gamecube , har nog mario, men den som har xbox har allt när den är moddad :) )

detta paketet har jag själv köpt och det funkar hur bra som helst :D

http://www.multimediashopen.com/?&opend=&o...hod=0&openp=850 :cool:

allt det där kan jag göra jag har gjort allt det

och e myckwr glad att jag inte kölpte gamecube det enda dåliga e på skjutspelen

när man ska styra vapnen det e det jag e dålig på

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet inte.. köp gamecube istället!!

 

då kan du köpa mariocart dubbledash!! jättekul!!!

mario kart double dash är as lätt man klarar ut det på en gång fasst det är ganska roligt köp x-box Redigerat av Uzama
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kan endast komma på 1 sak som GC kan ha som fördel och det är att om man nu skulle sticka hem till en kompis som oxå har en GC så behöver man ju bara ta med minneskortet + spelet... villket är en klar fördel. men sen så minns jag mina tider med mitt gammla ps1 och dess minneskort och då tackar jag gud för att han lät hårdisken uppfinnas!!!! :P

 

Jag tycker att minneskort är krångligt... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xboxen e lite klumpig om man ska ta med den någon stans men det e bra spel men den e jue lite stor:

den e bra på att ha roliga spel men den e klumpig,...

Men man brukar inte göra det så ofta va?

MAn har den ju oftast på ett & samma ställe.

Största delen av tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kan endast komma på 1 sak som GC kan ha som fördel och det är att om man nu skulle sticka hem till en kompis som oxå har en GC så behöver man ju bara ta med minneskortet + spelet... villket är en klar fördel. men sen så minns jag mina tider med mitt gammla ps1 och dess minneskort och då tackar jag gud för att han lät hårdisken uppfinnas!!!!  :P

 

Jag tycker att minneskort är krångligt... ;)

Ja de är jätte krånglit me minneskort.. Tur att dom uppfann xbox :D Redigerat av Link78
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...