CiR3 Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 ska jag köpa en xbox föresten hur mycket kostar det :P :P :P KÖp Xbox det kostar Ca 1700 med spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 eller så kan du köpa en färdig chippad Xbox , då den komma ersätta allt i spel och videoformat:s väg . tänk dig att kunna spela upp: Regionsfri DVD Divx Xvid Svcd Vcd mpeg 1-2 mp3 strema webtv streama web radio surfa via xboxen med klockren bild spela upp klassiska spel som super nintendo,nes,psx,segamega drive,n64,colecovision,mame-x,Amiga,commendore 64 och mycket mer säkerhets kopiera spelen direkt till hdd då även laddnings tiderna förminskas med 50% ja detta är bara ett litet urval av vad man kan göra med en chippad xbox så den som säger gamecube , har nog mario, men den som har xbox har allt när den är moddad :) ) detta paketet har jag själv köpt och det funkar hur bra som helst :D http://www.multimediashopen.com/?&opend=&o...hod=0&openp=850 :cool: allt det där kan jag göra jag har gjort allt detoch e myckwr glad att jag inte kölpte gamecube det enda dåliga e på skjutspelen när man ska styra vapnen det e det jag e dålig på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Alladin advance? Xecuter2 är bätrre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 (redigerat) jag vet inte.. köp gamecube istället!! då kan du köpa mariocart dubbledash!! jättekul!!! mario kart double dash är as lätt man klarar ut det på en gång fasst det är ganska roligt köp x-box Redigerat 14 Juli 2004 av Uzama Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Xboxen e lite klumpig om man ska ta med den någon stans men det e bra spel men den e jue lite stor: den e bra på att ha roliga spel men den e klumpig,... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 men men den e bra endå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wenzy Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 jag kan endast komma på 1 sak som GC kan ha som fördel och det är att om man nu skulle sticka hem till en kompis som oxå har en GC så behöver man ju bara ta med minneskortet + spelet... villket är en klar fördel. men sen så minns jag mina tider med mitt gammla ps1 och dess minneskort och då tackar jag gud för att han lät hårdisken uppfinnas!!!! :P Jag tycker att minneskort är krångligt... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Xboxen e lite klumpig om man ska ta med den någon stans men det e bra spel men den e jue lite stor: den e bra på att ha roliga spel men den e klumpig,... Men man brukar inte göra det så ofta va?MAn har den ju oftast på ett & samma ställe. Största delen av tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 (redigerat) jag kan endast komma på 1 sak som GC kan ha som fördel och det är att om man nu skulle sticka hem till en kompis som oxå har en GC så behöver man ju bara ta med minneskortet + spelet... villket är en klar fördel. men sen så minns jag mina tider med mitt gammla ps1 och dess minneskort och då tackar jag gud för att han lät hårdisken uppfinnas!!!! :P Jag tycker att minneskort är krångligt... ;) Ja de är jätte krånglit me minneskort.. Tur att dom uppfann xbox :D Redigerat 15 Juli 2004 av Link78 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox_freak Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 aaa de e inte så lätt att hålla reda på alla.. min kompis har 6 st till gc men jag fattar inte hur han orkar hålla reda på dom :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Nej.. jobbit och hålla på ex "va de här kortet sparat på mario" hehe... GC användarna förstår inte att x-box är bättre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 jag köpte mitt för 1690 med tre spel halo midtown madness 3 och toca race driver nyaste toca spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg