Ranger92 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Skrivet 8 Juli 2004 jag vet att det finns en spegel på en sida så man kan bli vän med alla och bli på bra humör och sånt kan ni säga vilken sida den är på eller så kan ni säga vilken sida den där datorn finns på som man kan öppna mail och skaffa vänner Citera
viktor_2003 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Skrivet 8 Juli 2004 vad menar du en spegel så man blirväner???? Citera
DanniQ Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Skrivet 8 Juli 2004 vad menar du en spegel så man blirväner???? En spegel som man kan titta i och då blir man vän med alla simmar i kvarteret. Jag vet inte vilken sida men jag har sett den. Sök på google.se Citera
Gäst phile93 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Skrivet 8 Juli 2004 jag fattar ingen ting :blink: :blink: :blink: Citera
DanniQ Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Skrivet 8 Juli 2004 jag fattar ingen ting :blink: :blink: :blink: Man kan ladda ner en spegel från internet. Det är en jätte bra spegel. När man tittar i spegeln så blir man vän med alla simmar i kvarteret.Har du the sims? Citera
Nafrali Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Skrivet 9 Juli 2004 Jag vet vad den heter och vad den gör. Du får välja typ: Jobb sedan bli befodrad till nästa steg, eller till det sissta,´sedan kan du välja att han/hon blir på jätte bra humör och alla andra mm Citera
Schassen Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Skrivet 9 Juli 2004 ok,jag börjar fatta nu. den spegeln måste ju äga sten hårt igentligen Citera
DanniQ Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Skrivet 9 Juli 2004 ok,jag börjar fatta nu. den spegeln måste ju äga sten hårt igentligen Ja det gör den!Den är jätte bra! Det finns någon dator som man kan spela på så att djur skötaren kommer pizza budet m.m. Citera
Black & white Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Skrivet 9 Juli 2004 Jag har en super dator med den kan man få full på ordning och allt sånt bli vänn med alla i kvarteret och får fullt matlagning och sånt och göra så barn beter sig som vuxna och tvärt om, tjejer blir killar och mycket mer. Citera
DanniQ Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Skrivet 9 Juli 2004 (redigerat) Finns kanske här på den här sökningen: http://www.google.se/search?q=the+sims+obj...3%B6kning&meta= Redigerat 9 Juli 2004 av DanneStorm Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.