Thunder Dragon Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Jo, jag undrar... vilka här spelar ragnarok online, och då... på vilken server lirar ni... och vilka rates har den servern? och har den advanced jobclasses (det vill säga 3-1 job's) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 vD ÄR RAGNAROK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Ragnarok är ett MMORPG,vilket betyder Massive Multiplayer Online Role Playing Game (Massivt Multispelar Online Rollspel) det är samma som tibia/runescape... men med annat spelupplägg och bättre grafik (iaf bättre än tibia :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Kan man ladda ner det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 ja. det finns på www.ragnarokonline.com att spela på gravity's (ragnarok skaparna) server kostar pengar... men det finnns gratisservrar som privatpersoner har skapat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Kan man vinna i det eller något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 10 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 hmm.. njee... de är mer som tibia... man kan inte "vinna" spelet, man kan döda minster och bossar.. och bli jättehög lvl.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 (redigerat) vD ÄR RAGNAROKTänk att du vet inte vad världens största mmorpg är ! btw jag är lvl 99/99 crusader och rogue på eu-ro som var beta och det var under betan jag blev det Btw jag såg just era free server snacket (kör inte på free server.... det kan vara gravity som kollar hur många som helldre kör free och då bannar dom dig helt dom tar din ip och skickar till skaparna av alla versioner av ro och ber dom banna dig för att ha kört på Illegal server( Redigerat 10 Juli 2004 av GeTGoDiZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Jag kör på ''Private Server'' ProjectRO. Var Wizard lvl 63, men någon har hackat servern så dom har raderat alla chars =P Men servern kommr upp igen sen www.projectro.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop eye Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 jag hittar inte vart man kan ladda ner det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Spelar också på en Private Server. Dock en annan client då. Dynamic Powered (Länker inte eftersom det är ett annat forum. ;) ) Men själv är man då Swordman lvl 43. Har inte kommit så fasans långt. Tänker bli en knight faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HyPa Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Jag spelar på en JÄTTEBRA server (Gratis) OCH DET ÄR INTE OLAGLIGT !!! :angry: meb iaf den server kan ni ladda ner på www.xilero.net det finns advanced job costom items osv. 1k rates full drop rate :D har: 254 Sniper, 254 Creator, 254 Assassin Cross, 254 Champion! ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg