'yina' Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 e dom bra..??? jag skulle vilja veta vad ni tycker om dom olika sims.. själv har jaf delux,hot date och unleched... nån som har house party eller make it in magic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Jag har alla the sims spelen. Jag tycker Makin Magic är roligast av dom två. The Sims sida: http://www.thesims.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeffa Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Tycker också att Makin Magic är bäst av de två :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Tycker jag också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Makin magik är roligast, hur många hemliga ingerdienser finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jag längtar till The sims 2 kommer! det kommer den 17 september! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.