stybbe91 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Hjälp tappat bort boken till sims house party coh cd- key e på baksidan av boken! Det ska finnas en cd- key som funkar till alla sims! fick den av en kille men tappa bort den med e det nån som kan cd-key kåden eller kan ge mig något annat bra tips! Jag har mailat till Sims men dom vägrar svara :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Fattar inte riktigt, men ber du om en cd-key till Sims House Party? Är det det du menar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Har jag inte helt fel för mej så får man inte lämna ut cd nycklar..Men jag har den där koden som ska funka på alla The Sims, och den har jag fått utav just Maxis..Så den borde jag få lämna ut..eller vad säger moddsen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Sunny Sunshine, Nej det är din cdkey. Lämmnar du ut den så räknas du som den som ger ut cdkeyn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 §.1.3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg